Söndagslista

Lade till några frågor till förra söndagslistan! Det är en bra grej o faktiskt fundera på vad som vart bra, vad man är tacksam över o vad som vart tufft. Vi alla behöver utvärdera och reflektera mer, glöm inte att det är nyckeln till utveckling!! 

 

Vad har du gjort idag?

- Klickat i de där klossarna som driver en till stepbrädepsykosen på typ en miljon brädor 😵

+ Satt ihop och tränat igenom ett djäkligt bra o roligt corepass med viktplatta o stepbräda som redskap

Vad har varit bäst i veckan?

Mitt på landet retreat med bastubad hade lätt vart bäst om de inte vore för ankomsten till Kreta & cavo spada såklart 🤗😍. 

Vad har varit sämst i veckan?

Att konflikträdsla kan ställa till med så mycket o leda till att så mycket kärlek aldrig får upplevas. 

Vad har du sett för filmer?

Mkt filmer denna vecka under allt resande! 

Raw - kanske den enda vampyrfilm jag sett som jag faktiskt tyckt vart bra och spännande

Den of Theives - en riktigt riktigt lång film... Hujjeda mig. Vilket såklart gör att den var rätt seg emellanåt, men ändå spännande och med ett bra slut som gjorde filmen sevärd 

What happened to monday - en SciFi film där Noomi Rapace spelar 7 olika karaktärer, bara det gjorde filmen sevärd. En annorlunda film å det är väl de man egentligen vill se .. Nånting nytt

Annihilation - lite mer av en fantasyfilm även fast den inte var överdriven på det sättet som typ avatar. Ganska spännande, men minns inte riktigt vad som hände .. 

Har du gråtit något?

Ja, jag träffade en person som jag inte haft kontakt med på flera flera år och vi hade ett samtal som rörde upp en hel del. Mycket positivt men mycket känslor och bearbeta

Vad längtar du efter?

Att säsongen drar igång här på Cavo Spada nästa vecka med alla klasser jag ska hålla

Vad vill du tipsa om?

Att boka in en resa till Kreta under maj eller juni o komma o träna med mig på Cavo Spada såklart! 🏋️🤸

Vilken låt sammankopplar du med den här veckan ?

Det är ett pågående zumbaevent här, det är ingen speciell låt som spelats sådär eller som satt sig på hjärnan. Så jag får helt enkelt svara zumbamusik i allmänt 💃💃

 

Vad är du tacksam över

Att jag får 3 bufféer varje dag plus mellanmål. Jag kan verkligen maximera min tid på arbetet och fokusera på mina egna behov av träning/meditation/egentid etc när jag inte behöver planera och förbereda mat. 

Nåt bra med mina dagar

Jag har kunnat få till meditationen med 2h/dag utan problem trots långa dagar på jobbet! 🙏🙏

Bra sak med mig

Jag är vältränad fast jag känner mig riktigt ur form. Fyller mig själv med peppande tankar i stället för o fokusera på hur jag presterade för ett halvår sedan konditions och styrkemässigt 😍

Bra saker jag gjort

Varit kreativ och tillsammans med Allis skapat nya gruppträningspass som jag är djäkligt nöjd med! 

Bra sak i mitt liv

Jag har världens roligaste jobb 

Taggar: Lista, Mindfulness, Personlig utvecklig, Tacksamhet, Utvärdering, söndagslista;

Kommentarer :

#1: Aryan

Kan du inte lägga ut (om du inte redan gjort det och jag är blind) en länk till resorna till dig?! 😁☀️😎💪🎉
Puss o kram Aryan😘😘😘

Svar: Jag e på cavo spada maj och juni!! Kom komPuss
Sara Underbara

skriven

Kommentera inlägget här :