Incredible India

Vissa saker vill man ju blogga/instagramma/FB-uppdatera direkt för att få bekräftelse.
Varje gång jag vart ute o sprungit vill jag lägga ut det på instagram, även fast jag i perioder springer exakt varje dag. Men de gör mig liksom så glad o springa så ja vill dela med mig av det till hela världen... 😀🙌
men jag anar att många skulle tycka att jag är en överdrivet positiv jubelidiot som kutar runt alldeles för mycket så jag håller mig för o inte skapa provokation 😝😝
 
 
Men en annan sak man måste få ur sig är när man e sjuk. 
Ett inlägg helt bara för att få lite hjärtan i kommentarsfältet eller ett par likes på facebook ❤🙏
 
 
Vaknade imorse o mådde svinkonstigt. Yr. Trodde jag var vrålhungrig. Satte mig o mediterade o fick svettningar o ännumer yrsel. Behöll ögonen slutna o klädde av mig, herregud hur kan ja va såhär hungrig??
Efter timmen gjorde jag världens största grötfrukost med frukt o nötter. Men inte vart jag nå mätt inte... 😐
 
 
Skulle på en gruppsittning vipassana med lunch efter kl 12. Så klädde på mig o va precis påväg ut, så vart jag helt akuttrött. Som när man blir akutkissnödig o måste springa till toaletten så var jag på riktigt tvungen o skynda mig allt ja kunde till sängen o somnade på 2 sekunder.
 
 
Vaknade o väntade ... nu mådde jag riktigt illa o jag förstod att det bara var en tidsfråga innan kränkningarna skulle sätta igång
Väntade ... o tillslut. Hurra va kul! Hej matförgiftning va roligt att du hälsar på igen 🙌😑 Indien ❤ 😂
 
 
Kroppen har vart stekande het som en kupevärmare samtidigt som jag frusit. Märklig känsla o frysa men kunna värma sig själv genom o placera händerna vart som helst.
Feberöm i hela kroppen o lite extra krydda på det extrem träningsvärk. 
Var på en Ashtanga klass igår kväll där vi enbart gjorde de stående positionerna o höll varenda en i 10andetag - en evighet. 
 
 
Har tyvärr inte energi nog för fotosession på en likblek kräksara i färgglada nya sockor från Nepal. Så bjuder på en bild från Auroville på Daniel o hans frukostdate
 
 
 

Allt detta skrev jag igår, men hann aldrig klicka på publicera innan kränkningarna satte igång igen. Phew, det har minst sagt vart en lång natt. Vart riktigt orolig ett tag att jag faktiskt åkt på salmonella igen 😨😨
Men nu har jag äntligen slutat spy o har fått i mig endel o äta. 
Köpte bananer, när ja tänker på de köpte jag bananer sist jag var sjuk också. Ja gillar ju inte ens banan. Men de är nog nåt tryggt svenskt med o äta bananer så de känns bra o köpa de när man e ynklig 😜
 
 
Aja jag verkar iaf vara frisk igen nu, men kan gärna ta ett hjärta eller 2 i kommentarsfältet ändå 😘🙏😊
Puss
 

Kommentarer :

#1: Kija

❤️❤️❤️😆

Svar: 💜💜💜💜💜💜
Sara Underbara

skriven

Kommentera inlägget här :