Framme i Kroatien

Hade en enormt bra sista dag i Grekland. 
Evelina o hennes familj lyckades boka in ett hotell precis i närheten av mig utan den vetskapen. Så hängde med dem på stranden. Tränade ett sista pass med allis, vändningar o bänk ❤️
Sen tog jag o evelina en superhärlig kvällspromenad. 
Bästa dagen 
 
 
 
Följt av inte bästa dagen. Lyckades bara sova en halvtimme på natten. Var så upp i varv av allt packande typ. Va ut o pallade lite frukt till frukost 🤗😍
 
Vart akut åksjuk i taxin. Var beredd på o skrika stanna för o behöva spy. Chauförren vägrade slå på mer AC o rutorna gick inte o veva ner. Svetten sprutade .. 
Check in vart ett mardrömsscenario med massa krångel.
Genom säkerhetskontrollen fick jag tydligen inte ta med yoghurt .. Aldrig vart me om de tidigare 😥
Ingen mat på flyget. 
Hann inte köpa nåt på mellanlandningen. 
Kom fram. Men inget bagage rullade ut.
Ingen väntade på mig. 
 
Ensam, hungrig, tomhänt. 😦
Efter 2 timmar kom nån som körde mig till helt fel hotell. 
Kom till mitt nya boende efter att äntligen fått lite mat i magen.
Ingen kudde, inget påslakan, ingen handduk. 
Somnade med kläderna på och sov i 13 timmar. Herregud. 
 
Kanske inte de bästa första intrycket av Kroatien. 
Men jag tog en superfin kvällspromenad i solnedgången ikväll o mediterade på stranden. Supervackert. 
 
 
 
Har toppenfina kollegor. Kommer verkligen trivas att arbeta med dem. Känner mig enormt välkomnad av dem så allt de där me väskan o missad transferbokning etc blir liksom en struntsak när man omges med så glada o varma människor. 
 
Var med på ett pass som Saga höll idag. De e så lyxigt när man är instruktör att få gå på andrass pass ibland o "bara njuta" 
 

Kommentarer :

#1: Malin

Hej Sara!
Varor är du nu? Kroatien.. men var? Åker till Brax imorgon kväll 😊
Kram!

Svar: Hej! Jag är på romana beach Resort i makarska. Vart ligger brax jag får ingen träff på maps 😉 kram!!
Sara Underbara

skriven
#2: Malin

Brac 😂😂 Fort å fel blev det!
Ö utanför Split

skriven

Kommentera inlägget här :