Trivs riktigt bra i Kroatien

Börjar landa i mitt nya hemland. Jag har ju faktiskt till och med ett kroatsiskt personummer .. Nånstans på nåt papper.
 
Det är helt otroligt vackert här. 
Helt otroligt. 
I ryggen har jag höga brutalt vackra berg och framför mig turkost hav 😍
 
Jag o Saga var iväg på zipline igår. De va djäkligt kul! Kanonväder. Sen precis när vi var klara så kom regnet. Kanonväder för löpning. Älskar o springa i sommarregn. Hittade dessutom en djäkligt bra stig precis längs havet genom berg å skog. 
 
 
 
Har ju bra sprungit på asfalt i princip på Kreta så hela kroppen bad om o få springa milen igen innan frukost imorse. 
Sen drog min första jobbdag igång här!
Hade en längre siesta mitt på dagen, drog ner på stranden o insåg att jag hade o välja mellan o chilla bland skrikande barn eller nakenfisar ..
Jag behöll hoodien på, drog på mig luvan o la mig i fostersällning bland snoppar o snippor o somnade en kvart. 
 
 
 
Avslutade kvällen med en riktigt härligt yin yoga klass. God middag i restaurangen och en såndär solnedgång som får en o älska livet till tusen 😍😍
 
 
 
Taggar: Kroatien, Makarska, Romana beach resort;

Kommentera inlägget här :