Söndagslista 27 maj

Vad har du gjort idag?
Fick möjlighet att kunna vara me på en klass afrodans. De va så djävulskt kul! Skrev ju om att ja va på de förra veckan.

Men jag vill verkligen börja me de här jämt. Kan man ladda ner nån film typ?? Känns så djäkla bra för kroppen🤸

Har haft en asbra jobbdag, de är ett nytt riktigt riktigt härligt gäng här! 🤗😍

Vad har varit bäst i veckan?
Cykling, helt klart. Wow

 

Vad har varit sämst i veckan?
Att min surfpott tog slut å ja inte har internet hemma.

Vad har du sett för filmer?
Har sett halva, mordet på orientexpressen. Men den verkar spännande

Har du gråtit något?
Nope

Vad längtar du efter?
Tisdag - längtar alltid efter den lediga dagen 🤣

Vad vill du tipsa om?
Att hyra en riktig racercykel o ge dig ut på tur!

 

Ha mer frukt i maten, de e så himla gott. Gravad lax, fetaost & äpple är bra gött ihop t.ex.

 

Vad är du tacksam över
När människor samarbetetar. 

Nåt bra med mina dagar
Det har  vart 3 tuffa veckor me mycket mycket pass.
Nu är det bästa med mina dagar att dem är lite lugnare arbetsmässigt så jag fått återhämta mig. Känner mig otroligt peppad o energifylld!

Bra grej jag gjort
Att jag mailade mitt x efter ja skrivit inlägget om kärleksspråk eftersom ja nämnde honom. De va en bra grej för oss båda att få komma till insikt om en av anledningarna till att det inte funkade mellan oss. Därmed kan vi vårda våra nuvarande relationer - man lär sig av sina misstag brukar man säga. Men ingen relation är ett misstag, det är alltid alltid en lärdom.

Bra sak i mitt liv
Att jag har lätt o förlåta. Helt på riktigt förlåta.
På riktigt som i att kunna önska någon som sårat mig all lycka o allt välbefinnande.
Det är enormt befriande

Kommentera inlägget här :