Nackspärr

Helt plötsligt ska jag visst ha fötterna bakom huvudet hela djävla tiden. Jag hatar o ha fötterna bakom huvudet, de e sjukt bökigt. 
Testa själv får du se. 
Mmh ... 
 
Imorse råkade sträcka mig å nu ligger ja här me nackspärr. Inte tvärmycket nackspärr men de gör ont. Blä. 
Tog en promenad ist för kvällsklass för o inte belasta mer, gick en hel timme till nåt jag trodde skulle vara ett litet shoppingområde. 
... Det var det inte. 
 
Gick hem o försökte kolla på nån sjukt dålig gangsterfilm men hippiebyxan hade slitit fram guitarren o sjöng stand by me så högt så jag inte kunde höra ett ord.
Efter ett tag var han klar men eftersom jag inte hade nån som helst aning om vad filmen handlade om vare lika bra o stänga av. 
 
Jonas gardell 30 års show rullar i bakgrunden från svt play. Har inte skrattat en enda gång faktiskt. Vet inte om de e för ja e hungrig o på dåligt humör eller om de faktiskt inte är kul?
 
19 min till mat
 
Om jag har ont imorgon när de e solhälsnings-maraton blir jag jätteledsen 😖 
Fan jag är alltid så extremt extremt noga med att inte pressa mig för att inte bli skadad. Men de kändes absolut ingenting när jag var i positionen, allt kom efter. Måste va en nerv som kommit i kläm typ. 
 
Bhuuhuu 
 
Ja. Jag tänker inte precis slänga upp fötterna bakom huvudet för o ta en bild "jag gjorde bara såhääär" 
"emiiiiiiiiiiiiiil" 
 
Har hört om en i släkten som satte fötterna bakom huvudet på en fest förresten. Haha problemet var ju bara att han inte kunde komma loss, å så fick han sitta medan polarna stod runt ikring o garvade. 
🐒🙊🙊
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :