Tom lägenhet

Svenska Bostäder har ju skött hela den här processen just snyggt må jag säga. 
Haha
Ja brukar inte va den som bryr mig när de krånglar till sig, sånt händer. 
Att visningsvärden inte dök upp till visningen va mest pinsamt för hen, de va väl inte hela världen liksom.
 
Men sen så har de vart sjukt mkt krångel o otrevliga samtal. Blä. 
 
Men men. Nu sitter jag här iaf i min svinstora lägenhet utan en enda möbel. 
Ja har havregryn men ja har ingen kastrull, skål eller sked så de blir svårt o göra gröt. En kompis ringde nyss o jag kunde knappt prata för de eka så mkt. 
 
Robert som jag ska bo med e påväg ner iaf med ett släp fyllt av grejer.
 
De känns lite märkligt o ha ett hem igen efter så många år utan. Nog för att jag ser ung ut btw men när min kollega frågade idag om de va första gången ja flyttade hemifrån vart ja lite fnissig. 
 
Ja men de ska bli lite som julafton o få se vafan de e för nåt jag valde o packa ner o spara. Har verkligen absolut ingen aning som sagt vad jag äger. 
I övrigt blir ja helt illamående av o tänka på allt jag måste köpa. Jag hatar verkligen o shoppa. 
 
Har köpt säng o lagt en order på lakan o täcke 
Men måste ju köpa så djävla mycket sinnessjukt tråkiga saker.
De känns lite sjukt må jag säga att mitt reskonto går åt till o köpa gardinsränger o galger. Det hade jag inte precis tänkt mig haha.
 
Well well nu e han på ingång tror jag ... Iih spännande
 
 
 

Kommentera inlägget här :