Världens bästa födelsedag 🎂

Mobilen låg i andra sidan av rummet men jag hörde hur den surrade till lite då o då
"mmmmh de e födelsedagsmeddelanden" tänkte jag förnöjt o föll tillbaka in i djup sömn. 
En stund senare väcks jag av magisk skönsång
"jaaaa måååå hoon leeeva, jaaa mååå hooon leeeva", ett stort fruktfat o inslaget paket. 
 
Hela förmiddagen var jag överväldigad. Lite frukt är väl kanske inte nåt märkvärdigt, men för mig är de en djäkligt genomtänkt gest. Å de e verkligen tanken bakom som spelar mest roll eller hur. Att Evelina mitt i snöstorm i arktis typ går barfota tusen mil på sin jakt efter det absolut bästa jag vet, VATTENMELON 🍉 🍉 🍉 iiih!
 
Min Facebook kraschade 3 ggr av alla födelsedagsmeddelanden, luren durrade som en gammal torktumlare hela dagen. 
Alltså tack 
❤️ ❤️ ❤️ 
 
Ja, jag outar min födelsedag ordentligt. Jag ÄLSKAR o fylla år. Jag älskar o bli uppvaktad o få känna att jag har så enormt mycket kärlek runt omkring mig. 
Jag älskar också det faktum av att jag blir äldre, för jag älskar mig själv mer o mer för varje år som går. 
 
Livet är enormt häftigt o jag är absolut stolt över mig själv, vem jag är idag o de val jag gör. Jag har haft en utmanande uppväxt, en djävligt strulig tonårsperiod å betett mig väldigt kaosigt ända upp till 25års åldern. Men utan kaos hade jag inte kunnat välja balans.. 
Så hurra för mig som fått lära mig om livet ett helt år till. 
Jag är peppad på o bli ännu äldre o lära mig ännu mer 🙏
 
Avslutade kvällen hos den bästa. Lagade enormt god indisk gryta, bakade tunnbröd o skålade för mig med en flaska hiphopbubbel (Plex Prosecco 🥂 👌).
 
Fan vilken djävla bra födelsedag. 
TACK 
Taggar: Personlig utvecklig, Självinsikt;

Kommentera inlägget här :