Söker jobb i Sthlm

Fick jävligt jobbiga ångestpåslag i veckan. Det är verkligen sanslöst jobbigt att inte veta vad som händer. Att varje dag tänka att man kanske ska åka till Indien på kvällen ... Men nej. 
Jag har liksom ingen som helst aning om vad för slags utredning de gör med mitt visum o hur lång tid de kommer ta. Ska jag gå runt i strandklänning o flipflops 2dagar till eller 2 månader i vintersverige.
 
Från att ha befunnit mig i exakt den här ovissa situationen i dalarna i över 2 månader, ska jag opereras nästa vecka eller om 2 veckor? Så upprepas samma scenario igen fast jag tagit mig 20mil söderut.
 
Så i torsdags fick jag nog o loggade in på bostad Stockholm. Tackade ja till en lägenhet som ja hamnade 1a på, så hoppas verkligen de går vägen. 
Känns så djävulskt bra o veta vad jag ska göra. Jag ska söka jobb o jag ska flytta till kulturmeckat Rinkeby. Jag ska hitta en yogatränare jag trivs med. Jag ska bygga på mina relationer. Jag ska vara i Sverige när min syster föder barn o jag ska tom kanske fira jul för första gången sen Strindberg dog.
 
Hyran e billig så jag kan dra en kortis (1-3mån)till Indien i februari som e min hatmånad... Ja om de fått tid till o printa ut mitt visum tills dess vill säga .. 
 
Jag mår så djävla bra o e sinnessjukt glad. 
Så kära vänner, vet ni nåt jobb så tipsa mer än gärna 🙏❤️
 
 
 
Här är ett urval av mina arbetserfarenheter
 
Receptionsansvarig, cafebiträde, bartender Snäcks camping/Mango kök och bar Säsongsarbete sommaren 2019
Sportinstruktör, Apollo 2018-2019
Receptionsansvarig, Personlig tränare, gruppträningsinstruktör Form Gotland 2014 - 2017
Recepion/kundtjänstansvarig Member24 Mälardalen 2014
Trainee Avesta kommun 2013-09 - 2014-04
Butikspersonal/barista Fabrique/ Rutes stenugnsbageri 2012-06-01 - 2013-07-01
Butikschef Colorez 2009-2011
Geolog SKANSKA 2008
Labbassistent geokemiska institutionen, Stockholms Universitet 2007
Värdinna klimatutställningen kvarteret framtiden, Nacka kommun 2007
Eventpersonal Eventpersonal.se, Remarkable, PS-communication 2007-2012
Boxningstränare Narva BK 2011-2012, BK Visenten 2013, 
Städ + plocklager/truckchaufför Tamro 2005-2006
Servering/bartender The kings Arms Pub och Restaurang Hedemora sommaren 2005
Bead & Breakfast Hedemora sommaren 2002
Telefonförsäljare/intervjuare TM-Online, Online telemarketing, Gavle telemarketing 2003-2004
 
Utbildning
Tränarutbildning Svenska Boxningsförbundet 2012
 
Eleiko Strenght Coach 2015
 
Eleiko Powerlifting 2015
 
Eleiko Personal Trainer 2015
 
SISU Barn och Ungdomsledarutbildning december 2015
 
Get your Fascia Straight. Kroppsavläsning och kroppens funktion i rörelse mars 2016
 
Yin Fascial Release – farsciabehandling maj 2016
 
Three Planes of Motion – kroppens rörelse i 3 plan februari 2017
 
Yoga Teacher Training 200h, yoga bhwana mission himalayas India, januari 2017 
 
Ashtanga Yoga teacher training 100h, ahstangayoga mysore, India 2017
 
Advanced Ashtanga Yoga Teacher Training 300+ h, Indea Yoga Mysore India 2018. 
 
kvartärgeologi och klimatutveckling, Masterexamen Stockholm universitet 2012
 
Projektledarutbildning 2014
 
Övrigt: B.körkort, kläder efter väder o ett glatt humör 

Kommentera inlägget här :