Söndagslista 27 oktober

Länge sedan de va söndagslista i bloggen! 
 
Förresten. För er som läser via Facebook, så har en del inlägg på senaste inte gått o länkat. Så gå in på huvudsidan saraunderbara.blogg.se för o läsa alla inlägg som ni missat. De är väl förvisso ganska deppiga så de va kanske lika bra 😉
 
Vad har du gjort idag?
 Jag o syster har vart hemma hos vår underbara gammelfarmor å fikat. Morfar o moster kom också så de va jättefint. Älskar min släkt
 
Hittade Coolaste släktfotot i bokhyllan sist jag var hos gammelfarmor - 5generationer tillsamnans. Jag är den minsta 🤗
 
Vad har varit bäst i veckan?
Åh. När de sa på nyheterna att leveransen av förbrukningsvaror har kommit in och alla operationer på falu lasarett nu är igång enligt plan. 
Ni vet scenen i Tillsammans när de hör på radion att Franco äntligen dött - exakt den glädjen kände jag av att de finns plasthandskar på kirurgiska. 
 
Firade systers födelsedag i tisdags, o lite i onsdags med då gick vi ut o käkade
 
Vad har varit sämst i veckan?
Ganska mycket smärta mot slutet av veckan, har fått ta en del morfin vilket jag verkligen tycker e svinsämst
 
Vad har du sett/läst? 
 Faktiskt inte läst så mycket. Har läst om några buddhistböcker den senaste tiden och började på en för mig helt ny häromdagen. Den kräver sin tid så de blir bara ett par sidor då o då. 
 
Såg solsidan filmen, den va kul 😄 
 
Har du gråtit något?
 Nej. 
 
Vad längtar du efter?
 *Att opereras
*Att kliva av bussen i Mapusa o käka en riktigt djävla god curry på en av mina favoritrestauranger. Luta mig tillbaka på bänken jag alltid sitter ute på balkongen o känna att de är över nu. Jag är frisk o jag är i Indien, jag ska yoga, träffa mina vänner o bada i havet. 
 
Vad vill du tipsa om?
 David och Navid. Världens bästa podd! Är så glad att jag fått reda på den för den ger mig väldigt mycket. Varje avsnitt provpratar de om olika ämnen på ett sätt som tilltalar mig enormt.  Lyssna lyssna ! 
 
 
 
Vad är du tacksam över
Åh min pappa o hans fru. Big up big up!
De har tagit emot mig med så mycket kärlek under den här fett långa tiden. Så djävulskt fint gjort
 
Min kropp! Den funkar svinbra o signalerar när ja måste lägga mig o vila o den är så stark som tacklar så mycket utmaningar. 
 
Nåt bra med mina dagar
 Att jag kan göra nån form av yoga nästan varje dag. Jag utför mina hobbys så som att läsa o handarbeta. Jag leker med världens sötaste kattunge o jag har en grymt bra familj o hänga med 
 
 
Bra sak med mig
 Jag tror på alla människors lika värde
 
Bra grej jag gjort
 Oh jag stickade babykläder tills ja höll på o svimma till min kommande systerson. 3mössor 1 halsduk, 2 par vantar o 2 par sockor hann jag klart med till syrrans födelsedag 😰 haha
 
 
 
Bra sak i mitt liv
Min familj 
B Ä S T 

Kommentera inlägget här :