Söndagslista 3 november

 Vad har du gjort idag?
Inte mycket hittills, försökt undvika att bli inblandad i ett pågående krig här bland ungarna som skjutit hejvilt med leksakspistoler 😰 
Har skrivit ner o skickat in min sjukvårdsberättelse till patientnämnden ... Får se vart de bär. 
Ska hem till en kär vän snart som jag inte träffat på ett par år, ska bli sjukt kul
 
Vad har varit bäst i veckan?
*Att fått operera mig helt klart, att äntligen efter nästan 3månader med daglig smärta få må bra igen!
*firade min födelsedag, ett event jag älskar 💕 
*träffat o ska träffa vänner 
 
Vad har varit sämst i veckan?
Kan de vara att jag inte kunde åka med flyget till Indien igår månne ... Tror de
 
Vad har du sett/läst?
Såg en djävligt bra svensk/dansk serie på HBO, gråzon. Danskarna vet verkligen hur man skapar spänning, satt med nerverna i halsgropen i alla 10 avsnitt 
 
Har du gråtit något?
Ja, de gick inte o hålla tillbaka tårarna där inne på ambassaden .. 
 
Vad längtar du efter?
Att få besked om att mitt visum e klart... Såklart
 
Vad vill du tipsa om?
Att de finns så sjukt mkt enkla stickförklaringar på internet. Man kan jättelätt följa krångliga mönster genom lätta videos. 
 
Kunde inte låta bli o fnissa åt mig själv när jag satt o stickade på lasarettet, iförd i mamelucker, knästrumpor  sjukhusrock och med droppställningen brevid mig 🙈 
Iiih snart blir jag moster ❤️ 
 
Vad är du tacksam över? 
Mina vänner o min familj helt klart
 
Nåt bra med mina dagar? 
Alla dagar den här veckan har faktiskt varit väldigt kaotiska. Men de e himla bra att jag är väldigt glad 
 
Bra sak med mig? 
Jag e bra på o anpassa mig 
 
Bra grej jag gjort
Tagit mig igenom en djäkligt tuff period
Taggar: söndagslista;

Kommentarer :

#1: Malin Schager

Men gölle dej! Sitter å stickar på sjukan 😍🤗🎅 trodde jag inte.. men coolt och egentligen inte förvånande vid närmare eftertanke 🤔😊
Härligt att du mår bra och hoppas du snart kommer iväg till ditt älskade Indien!

Svar: Haha problemet var bara att mina rundstickor var likadan som droppslangen så började sticka med den vid ett tillfälle 🙈😂
Tack fina ❤️ ❤️ hoppas du haft en mysig alla helgona 😘
Sara Underbara

skriven

Kommentera inlägget här :