Stockholm i mitt ❤️

Igår satt jag om läste om arbetsvisum i Nya Zeeland, idag loggar jag in o kollar mina köpoäng på sthlms bostadskö. 
De e liksom ingen ide att jag ens öppnar munnen när folk frågar vad jag ska göra efter indien. Vet ju inte ens när jag åker dit eller hur länge jag känner för o stanna. 
 
Mina planer vänder alltid som vädret o jag tycker de mesta är asfett. 
Nu är jag i Stockholm o älskar det, precis som sist jag var här så får jag sån överväldigande känsla av att vara hemma. Har träffat flera underbara vänner å lyckohormonerna skjuter i höjden. Så tycker jag staden är fantastiskt vacker. Ja just nu skulle ja kunna stanna en vecka eller 2 o flytta hit till våren.
 
Men imorrn kanske jag vill köpa ett ruckel på Island.
Livet är spännande, man vet aldrig vad som händer ❤️ 
Såklart fick jag låna världens fetaste T. Shirt 💕
 
 
Visumet är fortfarande inte klart, men ja... Just nu gör de inte så mkt. Förutom att ja inte har ett enda par byxor med mig... De e lite kallt ❄ 

Kommentera inlägget här :